fyty fyty .

fyty

نظرخواهی از کاربران بلاگفا در مورد شیوه کسب درآمد سایت

با گذشت نزدیک به یکسال از شروع به کار سرویس بلاگفا شاهد استقبال کاربران فارسی زبان و وبلاگ نویسان از امکانات و خدمات آن  بوده ایم.اینک بلاگفا در ردیف پربیننده ترین سایتهای ایرانی قرار دارد و هزاران وبلاگ را در مجموعه خود میزبانی می کند.در طول این مدت تلاش کرده ایم که با افزایش امکانات سخت افزاری ، امکانات سرورها و همچنین تهیه پهنای باند بیشتر کیفیت خدمات خود را حفظ کنیم.افرادی که با حوزه میزبانی وب سایتها آشنا هستند میدانند که هزینه اجاره سرورها و پهنای باند بالا چه رقم بالایی است و به این هزینه ها بایستی هزینه نیروی انسانی را نیز اضافه کرد.با توجه به سرمایه در نظر گرفته شده و همچنین حامیان خوبی که سایت بلاگفا دارد هرگز در مورد مسائل مالی مشکل نداشته ایم و مطمئنادر آینده نزدیک نیز از این جهت مشکلی ما را تهدید نمیکند.اما معتقد هستیم سایتی مانند بلاگفا بایستی بتواند در مورد تامین هزینه های خود مستقل شده و یا حداقل بخشی از هزینه های خود را تامین کند. همچنین تجربه چه در مورد سایتهای خارجی و چه سایتهای ایرانی نشان داده است که سایتهای بدون پلان و طرح تجاری مناسب نتوانسته اند خدمات خود را در بلند مدت ادامه و یا بر کیفیت خدمات خود اضافه کنند و نمونه های آنرا بارها در سایتهای فارسی زبان و در طول چند سال گذشته دیده ایم.تیم بلاگفا برنامه ها و ،امکانات و ایده های بزرگی برای بلاگفا و خدمات سایت در نظر دارد که وجود یک جریان مالی مناسب می تواند آنها را امکان پذیرتر و دسترسی به آنها را نزدیکتر کند و بی تردید کاربران سایت بلاگفا اولین افرادی خواهند بود که از گسترش خدمات  امکانات سایت منتفع خواهند شد.
از همین رو در نظر داریم که نظر کاربران بلاگفا و همچنین دیگر دوستان را در مورد شیوه کسب درآمد و همچنین برخی از طرحهایمان در این مورد را بدانیم.یکی از شیوه های پیشنهادی نمایش تبلیغات در وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفاست که البته شیوه پیشنهادی ما براساس کمترین آزار آگهی درج شده برای خوانندگان وبلاگ و کمترین تاثیر منفی در مطالب یا سرعت نمایش وبلاگ باشد.نمونه ای از این شیوه نمایش آگهی در آدرس  demo.blogfa.com قرار گرفته است و مزیت این شیوه به شرح زیر است .

1- کمترین تاثیر منفی در محتوای مطالب وبلاگ و سرعت نمایش وبلاگها.
2- نمایش هرازگاه و تصادفی در وبلاگها. بدین معنا که پنجره نمایش آگهی همیشه در یک وبلاگ نمایش داده نخواهد شد و در بسیاری اوقات وبلاگها بدون پنجره نمایش آگهی و بنر خواهند بود.
3- امکان بستن کامل پنجره نمایش آگهی
4- برنامه خاص بلاگفا سهیم کردن وبلاگها و نویسندگان آنها در درآمد سایت بلاگفاست بدین معنا که براساس میزان نمایش و تاثیر  آگهی در وبلاگها بخشی از درآمد بلاگفا به نویسندگان وبلاگهای فعال  اختصاص داده خواهد شد.
5- امکان درخواست برای عدم نمایش اگهی در وبلاگ و با پرداخت هزینه بسیار ناچیز امکان پذیر خواهد بود و برای این گروه از کاربران  برخی از امکانات اختصاصی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

اما با وجود موارد فوق برای ما نظر کاربران سایت و نویسندگان وبلاگها بسیار اهمیت دارد و معتقدیم شیوه ای را بایستی انتخاب کنیم که با رضایت اکثریت کاربرانمان باشد بنابراین بسیار علاقه مندیم که نظر شما را درباره موارد زیر بدانیم :

1- آیا شیوه نمایش آگهی و بنرهای تبلیغاتی به شیوه ذکر شده در بالا مورد قبول شما میباشد؟ و آیا شیوه دیگری در مورد نحوه نمایش آگهی را  میتوانید پیشنهاد کنید؟
2- آیا بطور کلی با نمایش آگهی در وبلاگها موافق هستید و یا معتقدید که بایستی هزینه سایت از شیوه دیگری تامین شود؟
3- ایا طرح دیگری برای کسب درآمد و تامین هزینه های سایت به دهنتان میرسد؟

خواهشمندیم نظر خود را در بخش نظرات اخبار بلاگفا یا فرم تماس با ما و یا ایمیل سایت نوشته و یا ارسال کنید و البته بسیار خوب است که به  آدرس وبلاگ خود نیز  اشاره داشته باشید.

مطلب تکمیلی (چهاردهم آذر)
دوستان زیادی لطف کردند و ما را نسبت به نظرات خویش آگاه کردند در ادامه به چند نکته و تصمیمات گرفته شده اشاره خواهیم کرد.

۱- آگهی فقط برای زمان محدودی در وبلاگ نمایش داده خواهد شد و پس از چند ثانیه بصورت خودکار حذف خواهد شد.
۲- شیوه نمایش آگهی تاثیر اندکی در سرعت نمایش وبلاگ خواهد داد و در حقیقت آگهی بعد از نمایش کامل بلاگ نمایش داده خواهد شد و خوانندگان لازم نیست برای خواندن وبلاگ منتظر نمایش کامل تبلیغ باشند.
۳- سرویس خاص و با هزینه پایینی برای کسانی که مایلند وبلاگی بدون تبلیغ داشته باشند در نظر گرفته ایم . کاربرانی که از این سرویس استفاده خواهند کرد از امکانات دیگری نیز بهره مند خواهند شد.
۴- اگر به هر دلیلی نمایش آگهی در وبلاگتان شما را آزرده خاطر میکند و با توجه به مطالب بالا همچنان مایل هستید که وبلاگی بدون تبلیغ داشته باشید آدرس وبلاگ و دلیلتان را برای ما ذکر کنید .وبلاگ و دلایل شما را  بررسی  در صورت امکان حتی بدون دریافت هزینه  نمایش آگهی را در وبلاگ شما قطع خواهیم کرد.
۵- مطمئن باشید که رضایت کاربران بلاگفا بالاترین هدف و ارزش را برای ما دارد و تلاش خواهیم داشت که چه در مسائل فنی و حتی در مواردی مانند نوع آگهی نمایش داده شده یا ماهیت تبلیغات  این مسئله را در نظر بگیریم از شما هم می خواهیم که با اعتماد خود ما را در این زمینه یاری کنید. تمامی نظرات شما را با دقت خوانده و بررسی خواهیم کرد.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۰ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)