fyty fyty .

fyty

آزمایش نسخه جدید بلاگفا -وبلاگ گروهی،موضوع بندی،لینکدونی و...

نسخه جدیدی از نرم افزار بلاگفا را بصورت آزمایشی بر روی سایت قرا داده ایم. امیدواریم در دو روز آینده امکانات جدید سایت و مشکلات احتمالی را بررسی کنیم در نسخه جدید بلاگفا شاهد امکانات جدیدی هستیم که در زیر به آنها اشاره شده است.
  • وبلاگ گروهی - امکان ورود  و نوشتن مطالب توسط چندین نویسنده با نامهای کاربری متفاوت و همچنین دسترسی به آخرین مطالب نوشته شده توسط هر نویسنده
  • امکان موضوع بندی مطالب و  دسترسی به آخرین مطالب نوشته شده در یک موضوع مشخص
  • امکان درج ادامه یا متن کامل مطلب در صفحه و لینکی مستقل
  • امکان درج نامحدود پیوندهای روزانه (لینکدونی )
  • امکان درج بسیار ساده اسکریپتهای ابزارهای نمایش آمار بازدیدکنندگان یا پخش موسیقی و... بدون نیاز به تغییر قالب وبلاگ

لازم به ذکر است که امکانات جدید با قالبهای پیش فرض بلاگفا و قالبهایی سازگار است که کدهای این امکانات جدید را دارد و اگر جزو کاربرانی هستید که از قالبهای پیش فرض بلاگفا استفاده نمی کنید و یا آنها را تغییر داده اید میتوانید کدهای جدید قابل استفاده در قالبهای بلاگفا و شیوه استفاده از آنها را بخش راهنما (راهنمای طراحی قالب و کدهای بلاگفا)  مشاهده کنید.

در صورت مشاهده مشکلی در استفاده از امکانات سایت حتما آنرا به ما گزارش دهید.

به برخی مشکلات در ادامه پاسخ گفته شده است.


» اگر از امکانات جدید استفاده میکنید اما تاثیر آنرا در صفحه اصلی وبلاگ خود نمی بینید مثلا اگر پیوندهای روزانه را وارد میکنید ولی در وبلاگ شما نمایش داده نمیشود بدین معنی است که شما از قالبهای قبلی بلاگفا یا قالبهایی استفاده می کنید که با امکانات جدید سازگار نیستند.چرا که استفاده از امکانات جدید سایت مستلزم وجود کدهای جدید در قالب بلاگ است. می توانید کدهای جدید بلاگفا را در بخش راهنما مطالعه کنید و اگر چندان آشنایی با کدهای HTML ندارید و قالب فعلی  هم برایتان خیلی مهم نیست میتوانید در بخش انتخاب قالب یکی از قالبهای پیش فرض بلاگفا را انتخاب کنید.

» اگر صفحات هنگام باز شدن ناخوانا هستند و  فونت آنها بهم ریخته است .در مرورگر اینترنت خود از منوی  VIEW گزینه Encoding را انتخاب کنید و سپس در آنجا گزینه "Unicode UTF-8" را انتخاب کنید.
در رابطه با مشکلی که مربوط به ادامه مطلب هست در حال حاضر همین تضیحات نیر در ادامه مطلب آزمایش نسخه جدید بلاگفا  آمده است که میتوانید آنرا در صفحه نخست اخبار بلاگفا ببنید. در صورت وجود مشکل احتمالی دقت کنید که مطالب را از چه کدپیجی کپی  و در بخش ادامه مطلب درج کرده اید.

» استفاده از یک قالب خاص باعث خطا در دسترسی به امکانات بخش مدیریت وبلاگ   نخواهد شد و در صورت ایجاد خطا در دسترسی به امکان یا بخش خاصی  مشکل به دلیل دیگری ایجاد شده است.

» اگر در ورود به بخش مدیریت سایت مشکل دارید یا با پیام خطا مواجه می شوید ابتدا توصیه می کنیم کوکی های ثیت شده در مرورگر خود را حذف کنید و مجددا برای ورود به بخش مدیریت سایت تلاش کنید.
برای حدف کوکی ها در مرورگر اینترنت IE  از منوی بالا صفحه  گزینه Tools  و سپس گزینه Internet Options را انتخاب کنید و سپس در صفحه ظاهر شده دکمه  Delete Cookies را زده و عملیات را تایید کنید. گفتنی است با حذف کوکیها اطلاعات خاصی از سیستم شما حذف نخواهد و کوکی ها معمولا در نگهدارنده اطلاعات موقتی سایتهای هستند (اینکه مثلا قبلا سایت را دیده اید یا غیره..)/

»  اگر در ورود به بخشهای مدیریتی مشکل دارید و یا با پیام خطا مواجه می شوید چک کنید که آیا فایروالهای خاصی مانند نرتون فایروال را بر روی کامپیوتر نصب میباشد یا خیر و در صورت وجود برای لحظه آنرا خاموش کنید و سپس چک کنید . تاکنون چند گزارش از کاربران در رابطه با مشکل ورود به سایت داشته ایم که همگی مشکلی مانند مشکل فوق داشته اند.

 



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۲ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)