fyty fyty .

fyty

اخطار! در رابطه با ایمیلها و نامه های جعلی و به نام مدیران بلاگفا

اگرچه بارها به این مسئله اشاره کرده ایم اما متاسفانه همچنان شاهد مواردی هستیم که ایمیلهای جعلی و به نام مدیران بلاگفا یا تیم بلاگفا برای کاربران ارسال  و به آنها در مورد محتوای وبلاگشان تذکر داده شده است یا در موارد دیگر اخبار کذبی همچون برنده شدن در مسابقه بلاگفا یا ... برای برخی کاربران ارسال شده است.
مجددا تذکر میدهیم که تیم بلاگفا تاکنون به هیچ عنوان و به مانند کاربران معمولی در بخش نظرات وبلاگ به کاربران اخطار نداده است و  در صورت نیاز با ایمیلهای خصوصی کاربران تماس گرفته خواهد شد که این مورد نیز بسیار نادر بوده است و البته در مواردی همچون نوع مطالب منتشر شده بلاگفا به کاربران خود اخطار نمیدهد و در صورت تخطی وبلاگی از قوانین سایت آن وبلاگ بصورت موقت مسدود شده تا هماهنگی لازم صورت گرفته و مشکل برطرف شود .
همچنین تیم بلاگفا به هیچ عنوان نیازی به نام کاربری یا کلمه عبور شما ندارند و بنابراین هرگونه تقاضا برای ارسال مجددا کلمه عبور یا موارد مشابه جعلی میباشد.
توجه داشته باشید که حتی اگر فرستنده ایمیل  info@blogfa.com یا دیگر ایمیلهای سایت بلاگفا نیز بود حتما با ارسال مجدد آن برای ما  از صحت آن  مطلع شوید.چرا که جعل عنوان یا ایمیل فرستنده ایمیل با کمک نرم افزارهای خاصی امکان پذیر میباشد.
دقت کاربران در بررسی ایمیلها و درخواستهای مشکوک و تدبیر در برخورد با آنها بهترین شیوه برخورد با غرض ورزانی است که  از این طریق منافع کاربران سایت را تهدید میکنند.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۹ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)