fyty fyty .

fyty

شانزدهم آذرماه - نخستین سالگرد تاسیس بلاگفا

در شانزدهم آذرماه 83  سرویس بلاگفا BLOGFA.COM  فعالیت خود را به شکل جدی آغاز کرد و اینک پس از یکسال فعالیت در آستانه ورود به دومین سال فعالیت بلاگفا هستیم.
سال گذشته در چنین روزهایی در حالی آغاز فعالیت بلاگفا را اعلام کردیم که صدها ایده ، برنامه و آرزو برای آن داشتیم و خوشحالیم که با همیاری و راهنمایی کاربرانمان توانسته ایم به بخش قابل توجهی از آنها دست پیدا کنیم و هر چند که هنوز راه درازی در پیش داریم ولی دلگرم به مهر دوستان خویشیم و مطمئن هستیم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر و همچنین همیاری کاربرانمان  سال آینده شاهد بلاگفایی بهتر خواهیم بود.
اگر چه ممکن است آنرا بلند پروازی بدانید اما هدف و انتظارمان از ایجاد بلاگفا ، عرضه بهترین سرویس وبلاگ فارسی و با توجه به معیارهای چون کیفیت سرویس،سرعت و سادگی ،خدمات مناسب و احترام به کاربران بوده و سرلوحه برنامه ها و تلاشمان در آینده نیز خواهد بود.
بلاگفا در سال گذشته شاهد استقبال بی نظیر کاربران فارسی زبان بوده و میزبانی از هزاران وبلاگ خوب فارسی برایمان افتخاری بزرگ است هرچند که می دانیم وظیفه ما نیز به همین نسبت بیشتر شده است. هزاران دوست و کاربر خوب بلاگفا قطعا مهمترین و ارزشمندترین دستاورد یکسال فعالیت سایت بوده اند و امیدواریم همچنان شاهد همراهی آنها باشیم.اگرچه سال گذشته آنقدرها هم برما آسان نگذشت و درگیریهای حقوقی و یا بی لطفی برخی از مسئولین و کاربران و مهمتر از همه اشتباهات خودمان  ما را آزرده کرد اما با توجه به تجارت و درسهایی که در این مدت آموختیم همچنان به امید آینده ای بهتر تلاش خواهیم کرد.

نخستین سالگرد فعالیت بلاگفا را گرامی میداریم و آنرا سرآغازی برای توسعه بهتر خدمات و امکانات بلاگفا میدانیم.

مهرتان افزون

علیرضا شیرازی



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۰ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)