fyty fyty .

fyty

برگزاری نشستی دوستانه به مناسبت سالگرد تاسیس بلاگفا

به مناسبت سالگرد تاسیس و آغاز فعالیت بلاگفا نشستی دوستانه با چند تن از کاربران بلاگفا ، خبرنگاران و فعالان عرصه فن آوری اطلاعات داشتیم.متاسفانه حادثه ناگواری که برای هوطنان ما و به خصوص جامعه خبرنگاران و فعالان رسانه ها اتفاق افتاد ما را نیز بر آن داشت تا  با احترام به یاد و غم  همکاران و بازماندگان قربانیان این حادثه جلسه را بصورت رسمی تر برگزار کنیم .

در ابتدای جلسه شرحی مختصر بر فعالیت یکساله بلاگفا، اهداف ، پیشرفتها و مشکلات سایت خدمت مدعوین عرضه داشتیم و ضمن مرور امکانات جدید سایت و  توضیح ایده ها و برنامه های در نظر گرفته شده برای آینده بلاگفا از نظرات ایشان نیز بهره بردیم.

در ادامه و  با توجه به حضور آقای روزبه هاشمی ها مدیر عامل شرکت روند تازه (OURIRAN) در تهران فرصتی پیش آمد تا ضمن معرفی این پشتیبان خوب بلاگفا ، ایشان  درباره مشخصات سخت افزاری و تنظیمات سرورهای بلاگفا در سرور روم این شرکت در کانادا توضیحاتی خدمت میهمانان محترم بلاگفا داشته باشند.

همچنین در این نشست آماری از فعالیت بلاگفا و بصورت آنلاین و در لحظه خدمت مدعوین عرضه شد که با توجه به حضور کارشناسان فعال در عرصه آی تی این آمار مورد بررسی ایشان قرار گرفت.

در نهایت گپ دوستانه ای درباره وبلاگ و وضعیت آن در ایران و راه کارهایی که برای توسعه و بهبود شرایط ،بایستی در نظر گرفته شود و همچنین فعالیتهای بلاگفا در این زمینه  داشتیم .

ضمن تشکر فراوان از دوستانی که قبول زحمت کردند و در این نشست حاضر شدند آرزو داریم سال بعد بلاگفا را موفق تر و بهتر از امروز ببینیم و  امیدورایم جشن دو سالگی آنرا در کنار تعداد بیشتری از کاربران آن بگیریم.


Alireza Shirazi
علیرضا شیرازی - مدیر بلاگفا

Roozbeh Hashemiha
روزبه هاشمی ها - مدیر شرکت روند تازه و پشتیبان بلاگفا


BLOGFA - Session
ارائه آمار بازدیدکنندگان بلاگفا بصورت آنلاین

CCW Magazine
سالگرد تولد بلاگفا مبارک - دنیای کامپیوتر و ارتباطات


 لازم است تشکر ویژه ای از آقای حسن محمدی عکاس خوبی که ما را در این مراسم یاری کردند و دوستان خوبمان در نشریه الکترونیکی جوان ایرانی داشته باشیم.



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۱ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)