fyty fyty .

fyty

سال نو مبارک

فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به همه فارسی زبانان و به خصوص کاربران بلاگفا تبریک می گوییم  و امیداوریم سال جدید خورشیدی سالی سرشار از پیروزی و  بهروزی برای شما عزیزان باشد .
سال گذشته را سالی مثبت برای سایت بلاگفا ارزیابی می کنیم و مطمئن هستیم موفقیتهای حاصل شده نمی توانست بدون حمایت کاربران خوب بلاگفا و دوستان و همکارانمان حاصل شود. اگرچه نقصهایی نیز در این میان وجود داشته و اشتباهات ما نیز کم نبوده ، اما آشنایان به محیط وب می دانند که نگهداری و پشتیبانی  از سایتی در اندازه های بلاگفا و آنهم برای ما که می خواهیم مستقل و بدور  از زد و بندهای آنچنانی باشیم آسان نیست.
برنامه هایی برای سال جدید در نظر گرفته  و یا در دست اقدام داریم تا بتوانیم سال جدید را مطمئن تر و با خدماتی با کیفیت بالاتر ادامه دهیم.در سال گذشته همچنین موفقیتهای در زمینه کسب درآمد و تامین هزینه های سایت حاصل شد که ادامه فعالیت را برای ما آسان تر و ادامه خدمات سایت را تضمین کرد.
امیدواریم سال جدید همچنان از یاری دوستان ، همکاران و کاربران بلاگفا بهره مند باشیم و در عین حال آرزو داریم سال خوبی برای وب فارسی و کاربران ایرانی  در پیش رو داشته باشیم.

با آرزوی بهروزی



برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۴ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)