fyty fyty .

fyty

تكذيب يك شايعه

متاسفانه در روزهاي اخير اخباري در چند سايت اينترنتي در زمينه فروش بلاگفا منتشر شده است كه خبري كذب بوده و قطعا براساس غرض ورزي و رقابت ناسالم منتشر شده است.بي ترديد بحث فروش يك سايت نه تنها جنبه منفي ندارد بلكه همچنان كه در كشورهاي پيشرفته نيز رايج است نشان از پيشرفت و جذابيت تجاري سايت دارد. اما انتشار اكاذيب توسط سايتي كه تحت مالكيت و مديريت  يكي سايتهاي رقيب بلاگفا است نميتواند دليلي جز فعاليت بر عليه بلاگفا و حركت در زمينه رقابتي ناسالم باشد و البته اين نخستين بار نيست كه چنين اتفاقي افتاده است.

سايت بلاگفا تحت مالكيت و مديريت عليرضا شيرازي است و  هر ادعاي مشابهي توسط افراد و شركتهاي ديگر تا زماني كه در سايت بلاگفا تاييد نشود صحت ندارد. البته طبيعي است كه سايت بلاگفا به عنوان يك سايت موفق و يا چشم انداز تجاري خوب مورد علاقه شركتها و افراد مختلفي باشد و در اين زمينه پيشنهادات مختلفي را نيز از مدتها قبل دريافت كرده ايم كه حداقل يك مورد جدي آن توسط سايت رقيب بلاگفا بوده است كه عامل انتشار اكاذيب فوق نيز ميباشد. اما قطعا صرف مذاكره يا همكاري تجاري در زمينه جذب تبليغات  و كسب درآمد نميتواند به معناي فروش بلاگفا باشد  و مطمئنا در صورت تغيير در مديريت و مالكيت سايت نيز بخش اخبار بلاگفا نخستين مرجعي خواهد بود كه خبر آن را در اختيار كاربران خود و رسانه ها قرار خواهد داد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۱۰ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

اخطار! در رابطه با ايميلها و نامه هاي جعلي و به نام مديران بلاگفا

اگرچه بارها به اين مسئله اشاره كرده ايم اما متاسفانه همچنان شاهد مواردي هستيم كه ايميلهاي جعلي و به نام مديران بلاگفا يا تيم بلاگفا براي كاربران ارسال  و به آنها در مورد محتواي وبلاگشان تذكر داده شده است يا در موارد ديگر اخبار كذبي همچون برنده شدن در مسابقه بلاگفا يا ... براي برخي كاربران ارسال شده است.
مجددا تذكر ميدهيم كه تيم بلاگفا تاكنون به هيچ عنوان و به مانند كاربران معمولي در بخش نظرات وبلاگ به كاربران اخطار نداده است و  در صورت نياز با ايميلهاي خصوصي كاربران تماس گرفته خواهد شد كه اين مورد نيز بسيار نادر بوده است و البته در مواردي همچون نوع مطالب منتشر شده بلاگفا به كاربران خود اخطار نميدهد و در صورت تخطي وبلاگي از قوانين سايت آن وبلاگ بصورت موقت مسدود شده تا هماهنگي لازم صورت گرفته و مشكل برطرف شود .
همچنين تيم بلاگفا به هيچ عنوان نيازي به نام كاربري يا كلمه عبور شما ندارند و بنابراين هرگونه تقاضا براي ارسال مجددا كلمه عبور يا موارد مشابه جعلي ميباشد.
توجه داشته باشيد كه حتي اگر فرستنده ايميل  info@blogfa.com يا ديگر ايميلهاي سايت بلاگفا نيز بود حتما با ارسال مجدد آن براي ما  از صحت آن  مطلع شويد.چرا كه جعل عنوان يا ايميل فرستنده ايميل با كمك نرم افزارهاي خاصي امكان پذير ميباشد.
دقت كاربران در بررسي ايميلها و درخواستهاي مشكوك و تدبير در برخورد با آنها بهترين شيوه برخورد با غرض ورزاني است كه  از اين طريق منافع كاربران سايت را تهديد ميكنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۹ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

بلاگفا - برترين سايت 1384

"برگزيدگان نظرسنجي «برترين‌هاي رسانه‌اي سال هشتادوچهار» مشخص شدند. بنا به اعلام هفت‌سنگ، سايت «بلاگفا» برترين سايت از نظر كاربران شناخته شده است." ايتنا

مجله اينترنتي هفت‌سنگ از تاريخ ۲۳ اسفندماه سال ۸۴ تا پايان نوروز ۸۵ يعني ۱۳ فروردين امسال اقدام به برگزاري نظرسنجي «برترين‌هاي رسانه‌اي سال هشتادوچهار» كرده بود.
در اين نظرسنجي، مجله هفت‌سنگ بر اساس نظرات هيئت تحريريه خود و كارشناسان رسانه‌اي در حوزه‌هاي آلبوم‌ موسيقي، برنامه تلويزيوني، پادكست، فيلم، نشريه، وب‌سايت و وبلاگ اقدام به معرفي هفت‌ برگزيده سال كرده بود.
انتخاب برترين در هر حوزه به نظرسنجي گذاشته شده بود و مراجعان به سايت مي‌توانستند در مدت بيست روز نظرسنجي از طريق صفحه مخصوص ارسال نظرات در نظرسنجي شركت كنند و در هر زمينه برترين را از نظر خودشان انتخاب كنند.
در پايان نظرسنجي بر اساس نظرات رسيده  برترين وب سايت 84 سال سرويس وبلاگ بلاگفا ( BLOGFA.COM ) بوده است.گفتني است كه سايت بلاگفا تقريبا دو برابر بيشتر از نزديكترين رقيب خود راي آورده است.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۹ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

سال نو مبارك

فرا رسيدن سال نو و نوروز باستاني را به همه فارسي زبانان و به خصوص كاربران بلاگفا تبريك مي گوييم  و اميداوريم سال جديد خورشيدي سالي سرشار از پيروزي و  بهروزي براي شما عزيزان باشد .
سال گذشته را سالي مثبت براي سايت بلاگفا ارزيابي مي كنيم و مطمئن هستيم موفقيتهاي حاصل شده نمي توانست بدون حمايت كاربران خوب بلاگفا و دوستان و همكارانمان حاصل شود. اگرچه نقصهايي نيز در اين ميان وجود داشته و اشتباهات ما نيز كم نبوده ، اما آشنايان به محيط وب مي دانند كه نگهداري و پشتيباني  از سايتي در اندازه هاي بلاگفا و آنهم براي ما كه مي خواهيم مستقل و بدور  از زد و بندهاي آنچناني باشيم آسان نيست.
برنامه هايي براي سال جديد در نظر گرفته  و يا در دست اقدام داريم تا بتوانيم سال جديد را مطمئن تر و با خدماتي با كيفيت بالاتر ادامه دهيم.در سال گذشته همچنين موفقيتهاي در زمينه كسب درآمد و تامين هزينه هاي سايت حاصل شد كه ادامه فعاليت را براي ما آسان تر و ادامه خدمات سايت را تضمين كرد.
اميدواريم سال جديد همچنان از ياري دوستان ، همكاران و كاربران بلاگفا بهره مند باشيم و در عين حال آرزو داريم سال خوبي براي وب فارسي و كاربران ايراني  در پيش رو داشته باشيم.

با آرزوي بهروزي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۹ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

بازديد روزانه از سايت بلاگفا از مرز سه ميليون و ششصد هزار گذشت

در ماه هاي اخير  سايت بلاگفا شاهد رشد چشمگير بازديدكنندگان خود بوده است.در روزهاي آخر سال ۱۳۸۴ نيز سايت بلاگفا شاهد افزايش بازديدكنندگان خود بوده است و براساس گزارش نرم افزار تحليل آمار سايت بلاگفا آمار روزانه صفحات بازديد شده در  روز سيزدهم مارس در بلاگفا از مرز سه ميليون و ششصد هزار نيز گذشته است.لازم به ذكر است كه آمار بازديد روزانه سايت قبلا نيز از اين تعداد گذشته است اما با توجه به برخي حملات اينترنتي و پويش موتورهاي جستجو (كه ممكن است باعث افزايش موقت آمار بازديد روزانه شود) آن آمار از نظر ما قابل طرح نبود. اين آمار در حالي است كه آمار بازديد صفحات سايت در ماه گذشته  كمتر از ميليون و هفتصد هزار بازديد روزانه نبوده است  و همچنين در وبلاگهاي زير مجموعه بلاگفا از فريم و صفحات اسكريپت جدا جهت محاسبه تعداد نظرات يا نمايش تبليغات استفاده نشده است و از همين جهت آمار سايت به واقعيت نزديك تر است.



آمار سايت براساس نرم افزار LiveStats شركت DeepMatrix و براساس لوگ (Log) نرم افزار IIS تهيه شده است



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۸ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

آغاز به كار بخش فهرست موضوعي وبلاگهاي بلاگفا

يكي از درخواستهاي كاربران بلاگفا ايجاد يك فهرست موضوعي از وبلاگهاي زير مجموعه بلاگفا بوده است كه با هدف ايجاد چنين فهرستي بخش فهرست موضوعي بلاگفا بصورت آزمايشي راه اندازي و هم اكنون قابل استفاده ميباشد. نويسندگان وبلاگهاي زير مجموعه بلاگفا ميتوانند پس از ورود به بخش مديريت وبلاگ در بخش  "درج در فهرست وبلاگها" نزديك ترين موضوع مرتبط با وبلاگ خود را انتخاب كنند.
همچنين اگر موضوع خاصي نيز به نظرتان مي رسد در بخش تماس با ما و يا در بخش نظرات مطرح كنيد

 نسخه اوليه فهرست موضوعي در حال حاضر در ادرس http://www.blogfa.com/Members در دسترس  ميباشد.

در چند روز آينده و پس از بررسي اين بخش و تكميل فهرست اين بخش بصورت رسمي فعال خواهد شد.

اما چند درخواست دوستانه

۱- لطفا اگر اكثر مطالب وبلاگ شما ( مثلا حدود دو سوم كل مطالب)  مرتبط با يك موضوع خاص است چنين موضوعي را از فهرست موضوعات براي وبلاگ خود انتخاب كنيد.
۲-حتما نگاهي دقيق به كل موضوعات داشته باشيد تا نزديك ترين موضوع را به وبلاگ خود انتخاب كنيد.
۳- درج در فهرست بصورت خودكار انجام ميگرد و از همين رو از شما انتظار داريم تا با احترام به خودتان و ديگر كاربران بلاگفا  از درج وبلاگ خود در فهرستي كه ربطي به وبلاگ شما ندارد پرهيز كنيد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۶ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

آماري از فعاليت يكساله سايت بلاگفا

نخستين سالگرد تاسيس و آغاز فعاليت سرويس بلاگفا فرصتي  براي نگاهي به نتايج و آمار فعاليت اين سايت در يكسال گذشته است.آنچه در ادامه درج خواهد شد آماري از فعاليت يكساله بلاگفا مي باشد كه در نشستي كه به همين مناسبت برگزار شده بود در اختيار خبرنگاران و كارشناسان ميهمان  قرار گرفته و توسط ايشان بررسي شد.

تعداد كل وبلاگهاي ثبت شده در طول يك ساله گذشته : بيش از دويست و شصت هزار وبلاگ
تعداد كل وبلاگهاي موجود با توجه به حذف وبلاگهاي آزمايشي و غير فعال : بيش از صد و پنجاه هزار وبلاگ
تعداد كل وبلاگهاي فعال در دو ماه گذشته : نود و شش هزار وبلاگ
تعداد كل مطالب (پست)  وبلاگهاي بلاگفا : بيش از يك ميليون و صد و شانزده هزار مطلب
تعدا كل نظرات ثبت شده در وبلاگهاي بلاگفا :  كمي بيش از يك ميليون و ششصد هزار نظر

همچنين با توجه به افزايش كاربران سايت در ماههاي اخير هم اكنون بطور متوسط  ده مطلب (پست) جديد در هر دقيقه در وبلاگهاي زير مجموعه بلاگقا ثبت مي شود.

آمار بازديد از بلاگفا نيز با توجه به روزهاي مختلف هفته بين يك ميليون تا يك ميليون و هشت هزار بازديد متغير ميباشد.
لازم به ذكر است كه با توجه عدم استفاده از فريم، صفحات جدا براي گرفتن تعداد كامنتها يا نمايش بنر در صفحات بلاگفا و وبلاگهاي زير مجموعه آن  اين آمار بيشتر به حقيقت نزديك است.

همچنين و براساس آمار سايتهاي تحليل ترافيك (مانند الكسا)  سايت بلاگفا و با توجه به آمار شش ماه گذشته آن جزو پيننده تري سايتهاي فارسي قرار دارد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۵ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

برگزاري نشستي دوستانه به مناسبت سالگرد تاسيس بلاگفا

به مناسبت سالگرد تاسيس و آغاز فعاليت بلاگفا نشستي دوستانه با چند تن از كاربران بلاگفا ، خبرنگاران و فعالان عرصه فن آوري اطلاعات داشتيم.متاسفانه حادثه ناگواري كه براي هوطنان ما و به خصوص جامعه خبرنگاران و فعالان رسانه ها اتفاق افتاد ما را نيز بر آن داشت تا  با احترام به ياد و غم  همكاران و بازماندگان قربانيان اين حادثه جلسه را بصورت رسمي تر برگزار كنيم .

در ابتداي جلسه شرحي مختصر بر فعاليت يكساله بلاگفا، اهداف ، پيشرفتها و مشكلات سايت خدمت مدعوين عرضه داشتيم و ضمن مرور امكانات جديد سايت و  توضيح ايده ها و برنامه هاي در نظر گرفته شده براي آينده بلاگفا از نظرات ايشان نيز بهره برديم.

در ادامه و  با توجه به حضور آقاي روزبه هاشمي ها مدير عامل شركت روند تازه (OURIRAN) در تهران فرصتي پيش آمد تا ضمن معرفي اين پشتيبان خوب بلاگفا ، ايشان  درباره مشخصات سخت افزاري و تنظيمات سرورهاي بلاگفا در سرور روم اين شركت در كانادا توضيحاتي خدمت ميهمانان محترم بلاگفا داشته باشند.

همچنين در اين نشست آماري از فعاليت بلاگفا و بصورت آنلاين و در لحظه خدمت مدعوين عرضه شد كه با توجه به حضور كارشناسان فعال در عرصه آي تي اين آمار مورد بررسي ايشان قرار گرفت.

در نهايت گپ دوستانه اي درباره وبلاگ و وضعيت آن در ايران و راه كارهايي كه براي توسعه و بهبود شرايط ،بايستي در نظر گرفته شود و همچنين فعاليتهاي بلاگفا در اين زمينه  داشتيم .

ضمن تشكر فراوان از دوستاني كه قبول زحمت كردند و در اين نشست حاضر شدند آرزو داريم سال بعد بلاگفا را موفق تر و بهتر از امروز ببينيم و  اميدورايم جشن دو سالگي آنرا در كنار تعداد بيشتري از كاربران آن بگيريم.


Alireza Shirazi
عليرضا شيرازي - مدير بلاگفا

Roozbeh Hashemiha
روزبه هاشمي ها - مدير شركت روند تازه و پشتيبان بلاگفا


BLOGFA - Session
ارائه آمار بازديدكنندگان بلاگفا بصورت آنلاين

CCW Magazine
سالگرد تولد بلاگفا مبارك - دنياي كامپيوتر و ارتباطات


 لازم است تشكر ويژه اي از آقاي حسن محمدي عكاس خوبي كه ما را در اين مراسم ياري كردند و دوستان خوبمان در نشريه الكترونيكي جوان ايراني داشته باشيم.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۵ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

شانزدهم آذرماه - نخستين سالگرد تاسيس بلاگفا

در شانزدهم آذرماه 83  سرويس بلاگفا BLOGFA.COM  فعاليت خود را به شكل جدي آغاز كرد و اينك پس از يكسال فعاليت در آستانه ورود به دومين سال فعاليت بلاگفا هستيم.
سال گذشته در چنين روزهايي در حالي آغاز فعاليت بلاگفا را اعلام كرديم كه صدها ايده ، برنامه و آرزو براي آن داشتيم و خوشحاليم كه با همياري و راهنمايي كاربرانمان توانسته ايم به بخش قابل توجهي از آنها دست پيدا كنيم و هر چند كه هنوز راه درازي در پيش داريم ولي دلگرم به مهر دوستان خويشيم و مطمئن هستيم با برنامه ريزي و تلاش بيشتر و همچنين همياري كاربرانمان  سال آينده شاهد بلاگفايي بهتر خواهيم بود.
اگر چه ممكن است آنرا بلند پروازي بدانيد اما هدف و انتظارمان از ايجاد بلاگفا ، عرضه بهترين سرويس وبلاگ فارسي و با توجه به معيارهاي چون كيفيت سرويس،سرعت و سادگي ،خدمات مناسب و احترام به كاربران بوده و سرلوحه برنامه ها و تلاشمان در آينده نيز خواهد بود.
بلاگفا در سال گذشته شاهد استقبال بي نظير كاربران فارسي زبان بوده و ميزباني از هزاران وبلاگ خوب فارسي برايمان افتخاري بزرگ است هرچند كه مي دانيم وظيفه ما نيز به همين نسبت بيشتر شده است. هزاران دوست و كاربر خوب بلاگفا قطعا مهمترين و ارزشمندترين دستاورد يكسال فعاليت سايت بوده اند و اميدواريم همچنان شاهد همراهي آنها باشيم.اگرچه سال گذشته آنقدرها هم برما آسان نگذشت و درگيريهاي حقوقي و يا بي لطفي برخي از مسئولين و كاربران و مهمتر از همه اشتباهات خودمان  ما را آزرده كرد اما با توجه به تجارت و درسهايي كه در اين مدت آموختيم همچنان به اميد آينده اي بهتر تلاش خواهيم كرد.

نخستين سالگرد فعاليت بلاگفا را گرامي ميداريم و آنرا سرآغازي براي توسعه بهتر خدمات و امكانات بلاگفا ميدانيم.

مهرتان افزون

عليرضا شيرازي



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۴ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

نظرخواهي از كاربران بلاگفا در مورد شيوه كسب درآمد سايت

با گذشت نزديك به يكسال از شروع به كار سرويس بلاگفا شاهد استقبال كاربران فارسي زبان و وبلاگ نويسان از امكانات و خدمات آن  بوده ايم.اينك بلاگفا در رديف پربيننده ترين سايتهاي ايراني قرار دارد و هزاران وبلاگ را در مجموعه خود ميزباني مي كند.در طول اين مدت تلاش كرده ايم كه با افزايش امكانات سخت افزاري ، امكانات سرورها و همچنين تهيه پهناي باند بيشتر كيفيت خدمات خود را حفظ كنيم.افرادي كه با حوزه ميزباني وب سايتها آشنا هستند ميدانند كه هزينه اجاره سرورها و پهناي باند بالا چه رقم بالايي است و به اين هزينه ها بايستي هزينه نيروي انساني را نيز اضافه كرد.با توجه به سرمايه در نظر گرفته شده و همچنين حاميان خوبي كه سايت بلاگفا دارد هرگز در مورد مسائل مالي مشكل نداشته ايم و مطمئنادر آينده نزديك نيز از اين جهت مشكلي ما را تهديد نميكند.اما معتقد هستيم سايتي مانند بلاگفا بايستي بتواند در مورد تامين هزينه هاي خود مستقل شده و يا حداقل بخشي از هزينه هاي خود را تامين كند. همچنين تجربه چه در مورد سايتهاي خارجي و چه سايتهاي ايراني نشان داده است كه سايتهاي بدون پلان و طرح تجاري مناسب نتوانسته اند خدمات خود را در بلند مدت ادامه و يا بر كيفيت خدمات خود اضافه كنند و نمونه هاي آنرا بارها در سايتهاي فارسي زبان و در طول چند سال گذشته ديده ايم.تيم بلاگفا برنامه ها و ،امكانات و ايده هاي بزرگي براي بلاگفا و خدمات سايت در نظر دارد كه وجود يك جريان مالي مناسب مي تواند آنها را امكان پذيرتر و دسترسي به آنها را نزديكتر كند و بي ترديد كاربران سايت بلاگفا اولين افرادي خواهند بود كه از گسترش خدمات  امكانات سايت منتفع خواهند شد.
از همين رو در نظر داريم كه نظر كاربران بلاگفا و همچنين ديگر دوستان را در مورد شيوه كسب درآمد و همچنين برخي از طرحهايمان در اين مورد را بدانيم.يكي از شيوه هاي پيشنهادي نمايش تبليغات در وبلاگهاي زير مجموعه بلاگفاست كه البته شيوه پيشنهادي ما براساس كمترين آزار آگهي درج شده براي خوانندگان وبلاگ و كمترين تاثير منفي در مطالب يا سرعت نمايش وبلاگ باشد.نمونه اي از اين شيوه نمايش آگهي در آدرس  demo.blogfa.com قرار گرفته است و مزيت اين شيوه به شرح زير است .

1- كمترين تاثير منفي در محتواي مطالب وبلاگ و سرعت نمايش وبلاگها.
2- نمايش هرازگاه و تصادفي در وبلاگها. بدين معنا كه پنجره نمايش آگهي هميشه در يك وبلاگ نمايش داده نخواهد شد و در بسياري اوقات وبلاگها بدون پنجره نمايش آگهي و بنر خواهند بود.
3- امكان بستن كامل پنجره نمايش آگهي
4- برنامه خاص بلاگفا سهيم كردن وبلاگها و نويسندگان آنها در درآمد سايت بلاگفاست بدين معنا كه براساس ميزان نمايش و تاثير  آگهي در وبلاگها بخشي از درآمد بلاگفا به نويسندگان وبلاگهاي فعال  اختصاص داده خواهد شد.
5- امكان درخواست براي عدم نمايش اگهي در وبلاگ و با پرداخت هزينه بسيار ناچيز امكان پذير خواهد بود و براي اين گروه از كاربران  برخي از امكانات اختصاصي نيز در نظر گرفته خواهد شد.

اما با وجود موارد فوق براي ما نظر كاربران سايت و نويسندگان وبلاگها بسيار اهميت دارد و معتقديم شيوه اي را بايستي انتخاب كنيم كه با رضايت اكثريت كاربرانمان باشد بنابراين بسيار علاقه منديم كه نظر شما را درباره موارد زير بدانيم :

1- آيا شيوه نمايش آگهي و بنرهاي تبليغاتي به شيوه ذكر شده در بالا مورد قبول شما ميباشد؟ و آيا شيوه ديگري در مورد نحوه نمايش آگهي را  ميتوانيد پيشنهاد كنيد؟
2- آيا بطور كلي با نمايش آگهي در وبلاگها موافق هستيد و يا معتقديد كه بايستي هزينه سايت از شيوه ديگري تامين شود؟
3- ايا طرح ديگري براي كسب درآمد و تامين هزينه هاي سايت به دهنتان ميرسد؟

خواهشمنديم نظر خود را در بخش نظرات اخبار بلاگفا يا فرم تماس با ما و يا ايميل سايت نوشته و يا ارسال كنيد و البته بسيار خوب است كه به  آدرس وبلاگ خود نيز  اشاره داشته باشيد.

مطلب تكميلي (چهاردهم آذر)
دوستان زيادي لطف كردند و ما را نسبت به نظرات خويش آگاه كردند در ادامه به چند نكته و تصميمات گرفته شده اشاره خواهيم كرد.

۱- آگهي فقط براي زمان محدودي در وبلاگ نمايش داده خواهد شد و پس از چند ثانيه بصورت خودكار حذف خواهد شد.
۲- شيوه نمايش آگهي تاثير اندكي در سرعت نمايش وبلاگ خواهد داد و در حقيقت آگهي بعد از نمايش كامل بلاگ نمايش داده خواهد شد و خوانندگان لازم نيست براي خواندن وبلاگ منتظر نمايش كامل تبليغ باشند.
۳- سرويس خاص و با هزينه پاييني براي كساني كه مايلند وبلاگي بدون تبليغ داشته باشند در نظر گرفته ايم . كاربراني كه از اين سرويس استفاده خواهند كرد از امكانات ديگري نيز بهره مند خواهند شد.
۴- اگر به هر دليلي نمايش آگهي در وبلاگتان شما را آزرده خاطر ميكند و با توجه به مطالب بالا همچنان مايل هستيد كه وبلاگي بدون تبليغ داشته باشيد آدرس وبلاگ و دليلتان را براي ما ذكر كنيد .وبلاگ و دلايل شما را  بررسي  در صورت امكان حتي بدون دريافت هزينه  نمايش آگهي را در وبلاگ شما قطع خواهيم كرد.
۵- مطمئن باشيد كه رضايت كاربران بلاگفا بالاترين هدف و ارزش را براي ما دارد و تلاش خواهيم داشت كه چه در مسائل فني و حتي در مواردي مانند نوع آگهي نمايش داده شده يا ماهيت تبليغات  اين مسئله را در نظر بگيريم از شما هم مي خواهيم كه با اعتماد خود ما را در اين زمينه ياري كنيد. تمامي نظرات شما را با دقت خوانده و بررسي خواهيم كرد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۹:۰۴ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)