fyty fyty .

fyty

بک لینک چیست؟

بک لینک چیست؟

همه ما در سایت ها به لینک هایی برخورد کرده ایم که ما را به یک سایتی ارجاع میدهند. این لینک ها بک لینک نامیده میشود. معمولا این لینک ها ما را به سایت هایی ارجاع میدهند که یا سایت های مرتبط با سایت میزبان است یا دارای مطالب پرطرفدار میباشد.

بک لینک

در زمان های گذشته سایت ها میتوانستند با افزایش تعداد لینک ها اعتبارسازی نمایند. هزینه کمتری پرداخت میکردند و میتوانستند تعداد بسیار بالایی پروفایل و لینک های اسپم تهیه نمایند. اما در حال حاضر این لینک ها و بک لینک ها در گوگل جایی ندارد و گوگل به آن ها زیاد اهمیت نمی دهد و در واقع به لینک هایی که هویت بالایی دارند بیشتر اهمیت می دهد.

 

بک لینک PBN چیست؟

پی بی ان (PBN)  مخفف عبارت Private Blog Networks  می باشد.

ما برای لینک سازی به سبک  PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.لینک سازی پی بی ان (pbn) به صورت لایه ای میباشد.

بک لینک pbn

 

معمولا وب سایت یا وبلاگ هایی با موضوعات مختلف را برای ایجاد این ساختارها ایجاد کرده و این وبلاگ ها برای اعتبار بخشی به سایت های مورد نظر به کار میبرند. چند بک لینک ایجاد کرده و با این بک لینک ها کاربران را به سایت اصلی لینک میدهیم. با ادامه دادن این مراحل لینک ها به صورت هرمی افزایش می یابند و همین مسئله موجب شده است که به خرید بک لینک PBN شهرت یافته است .

بالا رفتن رتبه سایت

اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و به حذف از گوگل نزدیک می شود.

بک لینک PBN دارای انواع مختلفی میباشد. گفته میشود بیش از 200 روش برای لینک سازی وجود دارد. اما همه این روش ها ایده آل نیستند و تعداد بسیار کمی از آن دارای تاثیرات مطلوبی میباشند.

شما می توانید از پکیچ های سفارش بک لینک pbn یا سفارش رپورتاژ pbn مجموعه شیک رنک دیدن بفرمایید .

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۵۴:۰۹ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

اهمیت خرید رپورتاژ PBN در سئو 2020

در دنیای وب شناخته شده ترین بخش، بخش تبلیغات میباشد و همگان با آن سروکار داشته یا لااقل با این تبلیغات مواجه شده اند. اما این تبلیغات دیگر مثل قبل بر روی کاربران تاثیرگذار نیست و همین مسئله سبب شده است که روش های جدید تبلیغاتی در صفحات وب به کار رود.  رپورتاژ آگهی پی بی ان یکی از این روش ها میباشد. رپورتاژ آگهی در سئو و افزایش رتبه سایت بیشتر کارایی دارد.

 

رپورتاژ pbn

 

رپورتاژ pbn چیست؟

 PBNمخفف عبارت Private Blog Network میباشد، این عبارت به معنی شبکه ای از سایت های معتبر است. افرادی که با اصول سئو در گوگل آشنا هستند از راه های مختلفی برای بالا رفتن سایت در گوگل استفاده می نمایند که گرفتن بک لینک < span dir="LTR">PBN< span style="color:#333333"> یکی از این راه ها میباشد.

 

 

در صورت استفاده کردن از روش های این چنینی، گوگل با استفاده از الگوریتم هایی که استفاده میکند شناسایی خواهد کرد که شما از چه ترفندهایی استفاده کرده اید و در این صورت سایت شما جریمه خواهد شد و به اصطلاح از لیست نتایج گوگل پنالتی میشود. چون گوگل در شناسایی تبلیغات متنی بسیار هوشمندانه عمل میکند اما در  خرید  رپورتاژ PBN دیگر گوگل به سیستم لینک سازی شما شک نخواهد کرد و به آسانی رتبه سایت قابل ارتقا خواهد بود.

 

 رپورتاژ pbn

 

روش کار pbn چگونه است؟

در طرح رپورتاژ PBN رپورتاژ ادز با تکیه بر تیم فنی و سئوکار خود بهترین روش های لینک سازی شبکه ای را از طریق رپورتاژ ارائه می نماید. در پکیج های خرید رپورتاژ < span dir="LTR">PBN& nbsp;به هیچ عنوان مشکلی در سئوی سایت شما اتفاق  نخواهد افتاد.

روش کار این گونه میباشد که سئوکاران بین سایت هایی که از نظر اتوریتی دامنه با ارزش هستند لینک سازی را به صورت شبکه ای ایجاد میکنند. در واقع طوری تنظیم می نمایند که چند سایت به یکدیگر پیوند یا  لینک میشوند. این روش لینک دهی شبکه ای نام دارد. در روش لینک دهی شبکه ای در همه صفحات وب سایت، کلمات کلیدی لینک داده میشد. به همین دلیل، برای گوگل به راحتی قابل شناسایی بود. در روش رپورتاژ ادز کلمات کلیدی در همه صفحات پیوند داده نمیشوند بلکه در یک متن طولانی به عنوان رپورتاژ آگهی نوشته میشود و این روش هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

 

لزوم خرید رپورتاژ PBN و مزایای آن

  • رپورتاژ، یک مقاله کامل و جامع برای معرفی شماست نه صرفا یک بنر تبلیغاتی
  • نسبت به سایر روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی بیشتر توجه کاربران را جلب خواهد کرد.
  • رپورتاژ، باعث کسب رتبه بهتر برای وب سایت شما خواهد شد.
  • پس از درج آگهی شما هم یک نوع بازاریابی برای سایت شما خواهد شد و هم رتبه سایت بالا میرود.
  • رپورتاژ آگهی شما هیچوقت حذف نخواهد شد. یعنی رپورتاژ آگهی شما دائمی خواهد بود. این دائمی بودن سبب میشود که در مدت زمان طولانی رتبه سایت شما بالا برود.
  • برای رپورتاژ PBN نسبت به بقیه روش ها  هزینه کمتری صرف خواهد شد. یعنی با صرف کمترین هزینه بهترین نتیجه را از آن سایت خود خواهید کرد.

​و در آخر 2 لینک برای خرید رپورتاژ پی بی ان مجموعه معتبر و با سابقه شیک رنک معرفی می گردد :

 

1-

https://www.chicrank.com/reportage. php

2-

https://www.chicrank.com/reporter.p hp

 

 

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۲:۱۰ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

سال نو مبارک

فرا رسیدن سال نو و نوروز باستانی را به همه فارسی زبانان و به خصوص کاربران بلاگفا تبریک می گوییم  و امیداوریم سال جدید خورشیدی سالی سرشار از پیروزی و  بهروزی برای شما عزیزان باشد .
سال گذشته را سالی مثبت برای سایت بلاگفا ارزیابی می کنیم و مطمئن هستیم موفقیتهای حاصل شده نمی توانست بدون حمایت کاربران خوب بلاگفا و دوستان و همکارانمان حاصل شود. اگرچه نقصهایی نیز در این میان وجود داشته و اشتباهات ما نیز کم نبوده ، اما آشنایان به محیط وب می دانند که نگهداری و پشتیبانی  از سایتی در اندازه های بلاگفا و آنهم برای ما که می خواهیم مستقل و بدور  از زد و بندهای آنچنانی باشیم آسان نیست.
برنامه هایی برای سال جدید در نظر گرفته  و یا در دست اقدام داریم تا بتوانیم سال جدید را مطمئن تر و با خدماتی با کیفیت بالاتر ادامه دهیم.در سال گذشته همچنین موفقیتهای در زمینه کسب درآمد و تامین هزینه های سایت حاصل شد که ادامه فعالیت را برای ما آسان تر و ادامه خدمات سایت را تضمین کرد.
امیدواریم سال جدید همچنان از یاری دوستان ، همکاران و کاربران بلاگفا بهره مند باشیم و در عین حال آرزو داریم سال خوبی برای وب فارسی و کاربران ایرانی  در پیش رو داشته باشیم.

با آرزوی بهروزی



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۴ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

بازدید روزانه از سایت بلاگفا از مرز سه میلیون و ششصد هزار گذشت

در ماه های اخیر  سایت بلاگفا شاهد رشد چشمگیر بازدیدکنندگان خود بوده است.در روزهای آخر سال ۱۳۸۴ نیز سایت بلاگفا شاهد افزایش بازدیدکنندگان خود بوده است و براساس گزارش نرم افزار تحلیل آمار سایت بلاگفا آمار روزانه صفحات بازدید شده در  روز سیزدهم مارس در بلاگفا از مرز سه میلیون و ششصد هزار نیز گذشته است.لازم به ذکر است که آمار بازدید روزانه سایت قبلا نیز از این تعداد گذشته است اما با توجه به برخی حملات اینترنتی و پویش موتورهای جستجو (که ممکن است باعث افزایش موقت آمار بازدید روزانه شود) آن آمار از نظر ما قابل طرح نبود. این آمار در حالی است که آمار بازدید صفحات سایت در ماه گذشته  کمتر از میلیون و هفتصد هزار بازدید روزانه نبوده است  و همچنین در وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفا از فریم و صفحات اسکریپت جدا جهت محاسبه تعداد نظرات یا نمایش تبلیغات استفاده نشده است و از همین جهت آمار سایت به واقعیت نزدیک تر است.



آمار سایت براساس نرم افزار LiveStats شرکت DeepMatrix و براساس لوگ (Log) نرم افزار IIS تهیه شده است



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۴ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

آغاز به کار بخش فهرست موضوعی وبلاگهای بلاگفا

یکی از درخواستهای کاربران بلاگفا ایجاد یک فهرست موضوعی از وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفا بوده است که با هدف ایجاد چنین فهرستی بخش فهرست موضوعی بلاگفا بصورت آزمایشی راه اندازی و هم اکنون قابل استفاده میباشد. نویسندگان وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفا میتوانند پس از ورود به بخش مدیریت وبلاگ در بخش  "درج در فهرست وبلاگها" نزدیک ترین موضوع مرتبط با وبلاگ خود را انتخاب کنند.
همچنین اگر موضوع خاصی نیز به نظرتان می رسد در بخش تماس با ما و یا در بخش نظرات مطرح کنید

 نسخه اولیه فهرست موضوعی در حال حاضر در ادرس http://www.blogfa.com/Members در دسترس  میباشد.

در چند روز آینده و پس از بررسی این بخش و تکمیل فهرست این بخش بصورت رسمی فعال خواهد شد.

اما چند درخواست دوستانه

۱- لطفا اگر اکثر مطالب وبلاگ شما ( مثلا حدود دو سوم کل مطالب)  مرتبط با یک موضوع خاص است چنین موضوعی را از فهرست موضوعات برای وبلاگ خود انتخاب کنید.
۲-حتما نگاهی دقیق به کل موضوعات داشته باشید تا نزدیک ترین موضوع را به وبلاگ خود انتخاب کنید.
۳- درج در فهرست بصورت خودکار انجام میگرد و از همین رو از شما انتظار داریم تا با احترام به خودتان و دیگر کاربران بلاگفا  از درج وبلاگ خود در فهرستی که ربطی به وبلاگ شما ندارد پرهیز کنید.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۲ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

آماری از فعالیت یکساله سایت بلاگفا

نخستین سالگرد تاسیس و آغاز فعالیت سرویس بلاگفا فرصتی  برای نگاهی به نتایج و آمار فعالیت این سایت در یکسال گذشته است.آنچه در ادامه درج خواهد شد آماری از فعالیت یکساله بلاگفا می باشد که در نشستی که به همین مناسبت برگزار شده بود در اختیار خبرنگاران و کارشناسان میهمان  قرار گرفته و توسط ایشان بررسی شد.

تعداد کل وبلاگهای ثبت شده در طول یک ساله گذشته : بیش از دویست و شصت هزار وبلاگ
تعداد کل وبلاگهای موجود با توجه به حذف وبلاگهای آزمایشی و غیر فعال : بیش از صد و پنجاه هزار وبلاگ
تعداد کل وبلاگهای فعال در دو ماه گذشته : نود و شش هزار وبلاگ
تعداد کل مطالب (پست)  وبلاگهای بلاگفا : بیش از یک میلیون و صد و شانزده هزار مطلب
تعدا کل نظرات ثبت شده در وبلاگهای بلاگفا :  کمی بیش از یک میلیون و ششصد هزار نظر

همچنین با توجه به افزایش کاربران سایت در ماههای اخیر هم اکنون بطور متوسط  ده مطلب (پست) جدید در هر دقیقه در وبلاگهای زیر مجموعه بلاگقا ثبت می شود.

آمار بازدید از بلاگفا نیز با توجه به روزهای مختلف هفته بین یک میلیون تا یک میلیون و هشت هزار بازدید متغیر میباشد.
لازم به ذکر است که با توجه عدم استفاده از فریم، صفحات جدا برای گرفتن تعداد کامنتها یا نمایش بنر در صفحات بلاگفا و وبلاگهای زیر مجموعه آن  این آمار بیشتر به حقیقت نزدیک است.

همچنین و براساس آمار سایتهای تحلیل ترافیک (مانند الکسا)  سایت بلاگفا و با توجه به آمار شش ماه گذشته آن جزو پیننده تری سایتهای فارسی قرار دارد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۱ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

برگزاری نشستی دوستانه به مناسبت سالگرد تاسیس بلاگفا

به مناسبت سالگرد تاسیس و آغاز فعالیت بلاگفا نشستی دوستانه با چند تن از کاربران بلاگفا ، خبرنگاران و فعالان عرصه فن آوری اطلاعات داشتیم.متاسفانه حادثه ناگواری که برای هوطنان ما و به خصوص جامعه خبرنگاران و فعالان رسانه ها اتفاق افتاد ما را نیز بر آن داشت تا  با احترام به یاد و غم  همکاران و بازماندگان قربانیان این حادثه جلسه را بصورت رسمی تر برگزار کنیم .

در ابتدای جلسه شرحی مختصر بر فعالیت یکساله بلاگفا، اهداف ، پیشرفتها و مشکلات سایت خدمت مدعوین عرضه داشتیم و ضمن مرور امکانات جدید سایت و  توضیح ایده ها و برنامه های در نظر گرفته شده برای آینده بلاگفا از نظرات ایشان نیز بهره بردیم.

در ادامه و  با توجه به حضور آقای روزبه هاشمی ها مدیر عامل شرکت روند تازه (OURIRAN) در تهران فرصتی پیش آمد تا ضمن معرفی این پشتیبان خوب بلاگفا ، ایشان  درباره مشخصات سخت افزاری و تنظیمات سرورهای بلاگفا در سرور روم این شرکت در کانادا توضیحاتی خدمت میهمانان محترم بلاگفا داشته باشند.

همچنین در این نشست آماری از فعالیت بلاگفا و بصورت آنلاین و در لحظه خدمت مدعوین عرضه شد که با توجه به حضور کارشناسان فعال در عرصه آی تی این آمار مورد بررسی ایشان قرار گرفت.

در نهایت گپ دوستانه ای درباره وبلاگ و وضعیت آن در ایران و راه کارهایی که برای توسعه و بهبود شرایط ،بایستی در نظر گرفته شود و همچنین فعالیتهای بلاگفا در این زمینه  داشتیم .

ضمن تشکر فراوان از دوستانی که قبول زحمت کردند و در این نشست حاضر شدند آرزو داریم سال بعد بلاگفا را موفق تر و بهتر از امروز ببینیم و  امیدورایم جشن دو سالگی آنرا در کنار تعداد بیشتری از کاربران آن بگیریم.


Alireza Shirazi
علیرضا شیرازی - مدیر بلاگفا

Roozbeh Hashemiha
روزبه هاشمی ها - مدیر شرکت روند تازه و پشتیبان بلاگفا


BLOGFA - Session
ارائه آمار بازدیدکنندگان بلاگفا بصورت آنلاین

CCW Magazine
سالگرد تولد بلاگفا مبارک - دنیای کامپیوتر و ارتباطات


 لازم است تشکر ویژه ای از آقای حسن محمدی عکاس خوبی که ما را در این مراسم یاری کردند و دوستان خوبمان در نشریه الکترونیکی جوان ایرانی داشته باشیم.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۱ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

شانزدهم آذرماه - نخستین سالگرد تاسیس بلاگفا

در شانزدهم آذرماه 83  سرویس بلاگفا BLOGFA.COM  فعالیت خود را به شکل جدی آغاز کرد و اینک پس از یکسال فعالیت در آستانه ورود به دومین سال فعالیت بلاگفا هستیم.
سال گذشته در چنین روزهایی در حالی آغاز فعالیت بلاگفا را اعلام کردیم که صدها ایده ، برنامه و آرزو برای آن داشتیم و خوشحالیم که با همیاری و راهنمایی کاربرانمان توانسته ایم به بخش قابل توجهی از آنها دست پیدا کنیم و هر چند که هنوز راه درازی در پیش داریم ولی دلگرم به مهر دوستان خویشیم و مطمئن هستیم با برنامه ریزی و تلاش بیشتر و همچنین همیاری کاربرانمان  سال آینده شاهد بلاگفایی بهتر خواهیم بود.
اگر چه ممکن است آنرا بلند پروازی بدانید اما هدف و انتظارمان از ایجاد بلاگفا ، عرضه بهترین سرویس وبلاگ فارسی و با توجه به معیارهای چون کیفیت سرویس،سرعت و سادگی ،خدمات مناسب و احترام به کاربران بوده و سرلوحه برنامه ها و تلاشمان در آینده نیز خواهد بود.
بلاگفا در سال گذشته شاهد استقبال بی نظیر کاربران فارسی زبان بوده و میزبانی از هزاران وبلاگ خوب فارسی برایمان افتخاری بزرگ است هرچند که می دانیم وظیفه ما نیز به همین نسبت بیشتر شده است. هزاران دوست و کاربر خوب بلاگفا قطعا مهمترین و ارزشمندترین دستاورد یکسال فعالیت سایت بوده اند و امیدواریم همچنان شاهد همراهی آنها باشیم.اگرچه سال گذشته آنقدرها هم برما آسان نگذشت و درگیریهای حقوقی و یا بی لطفی برخی از مسئولین و کاربران و مهمتر از همه اشتباهات خودمان  ما را آزرده کرد اما با توجه به تجارت و درسهایی که در این مدت آموختیم همچنان به امید آینده ای بهتر تلاش خواهیم کرد.

نخستین سالگرد فعالیت بلاگفا را گرامی میداریم و آنرا سرآغازی برای توسعه بهتر خدمات و امکانات بلاگفا میدانیم.

مهرتان افزون

علیرضا شیرازی



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۰ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

نظرخواهی از کاربران بلاگفا در مورد شیوه کسب درآمد سایت

با گذشت نزدیک به یکسال از شروع به کار سرویس بلاگفا شاهد استقبال کاربران فارسی زبان و وبلاگ نویسان از امکانات و خدمات آن  بوده ایم.اینک بلاگفا در ردیف پربیننده ترین سایتهای ایرانی قرار دارد و هزاران وبلاگ را در مجموعه خود میزبانی می کند.در طول این مدت تلاش کرده ایم که با افزایش امکانات سخت افزاری ، امکانات سرورها و همچنین تهیه پهنای باند بیشتر کیفیت خدمات خود را حفظ کنیم.افرادی که با حوزه میزبانی وب سایتها آشنا هستند میدانند که هزینه اجاره سرورها و پهنای باند بالا چه رقم بالایی است و به این هزینه ها بایستی هزینه نیروی انسانی را نیز اضافه کرد.با توجه به سرمایه در نظر گرفته شده و همچنین حامیان خوبی که سایت بلاگفا دارد هرگز در مورد مسائل مالی مشکل نداشته ایم و مطمئنادر آینده نزدیک نیز از این جهت مشکلی ما را تهدید نمیکند.اما معتقد هستیم سایتی مانند بلاگفا بایستی بتواند در مورد تامین هزینه های خود مستقل شده و یا حداقل بخشی از هزینه های خود را تامین کند. همچنین تجربه چه در مورد سایتهای خارجی و چه سایتهای ایرانی نشان داده است که سایتهای بدون پلان و طرح تجاری مناسب نتوانسته اند خدمات خود را در بلند مدت ادامه و یا بر کیفیت خدمات خود اضافه کنند و نمونه های آنرا بارها در سایتهای فارسی زبان و در طول چند سال گذشته دیده ایم.تیم بلاگفا برنامه ها و ،امکانات و ایده های بزرگی برای بلاگفا و خدمات سایت در نظر دارد که وجود یک جریان مالی مناسب می تواند آنها را امکان پذیرتر و دسترسی به آنها را نزدیکتر کند و بی تردید کاربران سایت بلاگفا اولین افرادی خواهند بود که از گسترش خدمات  امکانات سایت منتفع خواهند شد.
از همین رو در نظر داریم که نظر کاربران بلاگفا و همچنین دیگر دوستان را در مورد شیوه کسب درآمد و همچنین برخی از طرحهایمان در این مورد را بدانیم.یکی از شیوه های پیشنهادی نمایش تبلیغات در وبلاگهای زیر مجموعه بلاگفاست که البته شیوه پیشنهادی ما براساس کمترین آزار آگهی درج شده برای خوانندگان وبلاگ و کمترین تاثیر منفی در مطالب یا سرعت نمایش وبلاگ باشد.نمونه ای از این شیوه نمایش آگهی در آدرس  demo.blogfa.com قرار گرفته است و مزیت این شیوه به شرح زیر است .

1- کمترین تاثیر منفی در محتوای مطالب وبلاگ و سرعت نمایش وبلاگها.
2- نمایش هرازگاه و تصادفی در وبلاگها. بدین معنا که پنجره نمایش آگهی همیشه در یک وبلاگ نمایش داده نخواهد شد و در بسیاری اوقات وبلاگها بدون پنجره نمایش آگهی و بنر خواهند بود.
3- امکان بستن کامل پنجره نمایش آگهی
4- برنامه خاص بلاگفا سهیم کردن وبلاگها و نویسندگان آنها در درآمد سایت بلاگفاست بدین معنا که براساس میزان نمایش و تاثیر  آگهی در وبلاگها بخشی از درآمد بلاگفا به نویسندگان وبلاگهای فعال  اختصاص داده خواهد شد.
5- امکان درخواست برای عدم نمایش اگهی در وبلاگ و با پرداخت هزینه بسیار ناچیز امکان پذیر خواهد بود و برای این گروه از کاربران  برخی از امکانات اختصاصی نیز در نظر گرفته خواهد شد.

اما با وجود موارد فوق برای ما نظر کاربران سایت و نویسندگان وبلاگها بسیار اهمیت دارد و معتقدیم شیوه ای را بایستی انتخاب کنیم که با رضایت اکثریت کاربرانمان باشد بنابراین بسیار علاقه مندیم که نظر شما را درباره موارد زیر بدانیم :

1- آیا شیوه نمایش آگهی و بنرهای تبلیغاتی به شیوه ذکر شده در بالا مورد قبول شما میباشد؟ و آیا شیوه دیگری در مورد نحوه نمایش آگهی را  میتوانید پیشنهاد کنید؟
2- آیا بطور کلی با نمایش آگهی در وبلاگها موافق هستید و یا معتقدید که بایستی هزینه سایت از شیوه دیگری تامین شود؟
3- ایا طرح دیگری برای کسب درآمد و تامین هزینه های سایت به دهنتان میرسد؟

خواهشمندیم نظر خود را در بخش نظرات اخبار بلاگفا یا فرم تماس با ما و یا ایمیل سایت نوشته و یا ارسال کنید و البته بسیار خوب است که به  آدرس وبلاگ خود نیز  اشاره داشته باشید.

مطلب تکمیلی (چهاردهم آذر)
دوستان زیادی لطف کردند و ما را نسبت به نظرات خویش آگاه کردند در ادامه به چند نکته و تصمیمات گرفته شده اشاره خواهیم کرد.

۱- آگهی فقط برای زمان محدودی در وبلاگ نمایش داده خواهد شد و پس از چند ثانیه بصورت خودکار حذف خواهد شد.
۲- شیوه نمایش آگهی تاثیر اندکی در سرعت نمایش وبلاگ خواهد داد و در حقیقت آگهی بعد از نمایش کامل بلاگ نمایش داده خواهد شد و خوانندگان لازم نیست برای خواندن وبلاگ منتظر نمایش کامل تبلیغ باشند.
۳- سرویس خاص و با هزینه پایینی برای کسانی که مایلند وبلاگی بدون تبلیغ داشته باشند در نظر گرفته ایم . کاربرانی که از این سرویس استفاده خواهند کرد از امکانات دیگری نیز بهره مند خواهند شد.
۴- اگر به هر دلیلی نمایش آگهی در وبلاگتان شما را آزرده خاطر میکند و با توجه به مطالب بالا همچنان مایل هستید که وبلاگی بدون تبلیغ داشته باشید آدرس وبلاگ و دلیلتان را برای ما ذکر کنید .وبلاگ و دلایل شما را  بررسی  در صورت امکان حتی بدون دریافت هزینه  نمایش آگهی را در وبلاگ شما قطع خواهیم کرد.
۵- مطمئن باشید که رضایت کاربران بلاگفا بالاترین هدف و ارزش را برای ما دارد و تلاش خواهیم داشت که چه در مسائل فنی و حتی در مواردی مانند نوع آگهی نمایش داده شده یا ماهیت تبلیغات  این مسئله را در نظر بگیریم از شما هم می خواهیم که با اعتماد خود ما را در این زمینه یاری کنید. تمامی نظرات شما را با دقت خوانده و بررسی خواهیم کرد.



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۳۰ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)

آزمایش نسخه جدید بلاگفا -وبلاگ گروهی،موضوع بندی،لینکدونی و...

نسخه جدیدی از نرم افزار بلاگفا را بصورت آزمایشی بر روی سایت قرا داده ایم. امیدواریم در دو روز آینده امکانات جدید سایت و مشکلات احتمالی را بررسی کنیم در نسخه جدید بلاگفا شاهد امکانات جدیدی هستیم که در زیر به آنها اشاره شده است.
  • وبلاگ گروهی - امکان ورود  و نوشتن مطالب توسط چندین نویسنده با نامهای کاربری متفاوت و همچنین دسترسی به آخرین مطالب نوشته شده توسط هر نویسنده
  • امکان موضوع بندی مطالب و  دسترسی به آخرین مطالب نوشته شده در یک موضوع مشخص
  • امکان درج ادامه یا متن کامل مطلب در صفحه و لینکی مستقل
  • امکان درج نامحدود پیوندهای روزانه (لینکدونی )
  • امکان درج بسیار ساده اسکریپتهای ابزارهای نمایش آمار بازدیدکنندگان یا پخش موسیقی و... بدون نیاز به تغییر قالب وبلاگ

لازم به ذکر است که امکانات جدید با قالبهای پیش فرض بلاگفا و قالبهایی سازگار است که کدهای این امکانات جدید را دارد و اگر جزو کاربرانی هستید که از قالبهای پیش فرض بلاگفا استفاده نمی کنید و یا آنها را تغییر داده اید میتوانید کدهای جدید قابل استفاده در قالبهای بلاگفا و شیوه استفاده از آنها را بخش راهنما (راهنمای طراحی قالب و کدهای بلاگفا)  مشاهده کنید.

در صورت مشاهده مشکلی در استفاده از امکانات سایت حتما آنرا به ما گزارش دهید.

به برخی مشکلات در ادامه پاسخ گفته شده است.


» اگر از امکانات جدید استفاده میکنید اما تاثیر آنرا در صفحه اصلی وبلاگ خود نمی بینید مثلا اگر پیوندهای روزانه را وارد میکنید ولی در وبلاگ شما نمایش داده نمیشود بدین معنی است که شما از قالبهای قبلی بلاگفا یا قالبهایی استفاده می کنید که با امکانات جدید سازگار نیستند.چرا که استفاده از امکانات جدید سایت مستلزم وجود کدهای جدید در قالب بلاگ است. می توانید کدهای جدید بلاگفا را در بخش راهنما مطالعه کنید و اگر چندان آشنایی با کدهای HTML ندارید و قالب فعلی  هم برایتان خیلی مهم نیست میتوانید در بخش انتخاب قالب یکی از قالبهای پیش فرض بلاگفا را انتخاب کنید.

» اگر صفحات هنگام باز شدن ناخوانا هستند و  فونت آنها بهم ریخته است .در مرورگر اینترنت خود از منوی  VIEW گزینه Encoding را انتخاب کنید و سپس در آنجا گزینه "Unicode UTF-8" را انتخاب کنید.
در رابطه با مشکلی که مربوط به ادامه مطلب هست در حال حاضر همین تضیحات نیر در ادامه مطلب آزمایش نسخه جدید بلاگفا  آمده است که میتوانید آنرا در صفحه نخست اخبار بلاگفا ببنید. در صورت وجود مشکل احتمالی دقت کنید که مطالب را از چه کدپیجی کپی  و در بخش ادامه مطلب درج کرده اید.

» استفاده از یک قالب خاص باعث خطا در دسترسی به امکانات بخش مدیریت وبلاگ   نخواهد شد و در صورت ایجاد خطا در دسترسی به امکان یا بخش خاصی  مشکل به دلیل دیگری ایجاد شده است.

» اگر در ورود به بخش مدیریت سایت مشکل دارید یا با پیام خطا مواجه می شوید ابتدا توصیه می کنیم کوکی های ثیت شده در مرورگر خود را حذف کنید و مجددا برای ورود به بخش مدیریت سایت تلاش کنید.
برای حدف کوکی ها در مرورگر اینترنت IE  از منوی بالا صفحه  گزینه Tools  و سپس گزینه Internet Options را انتخاب کنید و سپس در صفحه ظاهر شده دکمه  Delete Cookies را زده و عملیات را تایید کنید. گفتنی است با حذف کوکیها اطلاعات خاصی از سیستم شما حذف نخواهد و کوکی ها معمولا در نگهدارنده اطلاعات موقتی سایتهای هستند (اینکه مثلا قبلا سایت را دیده اید یا غیره..)/

»  اگر در ورود به بخشهای مدیریتی مشکل دارید و یا با پیام خطا مواجه می شوید چک کنید که آیا فایروالهای خاصی مانند نرتون فایروال را بر روی کامپیوتر نصب میباشد یا خیر و در صورت وجود برای لحظه آنرا خاموش کنید و سپس چک کنید . تاکنون چند گزارش از کاربران در رابطه با مشکل ورود به سایت داشته ایم که همگی مشکلی مانند مشکل فوق داشته اند.

 



برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۲۹ توسط:fhkg5r موضوع: نظرات (0)